A cup of tea and a KitKat

Hahaha, Debs mamma ar ju bara for sot. Hon fragar hela tiden om jag vill ha tea, och sa serverar hon det till mig fast jag varje gang sager att jag kan hamta det. Nu fragade hon aven om jag ville ha en kitkat, och jag sa att jag ar ratt matt efter lunchen, gjorde namligen en sallads sandwich for en stund sen, sa nej tack. Sa sager hon "but it's chocolate and biscuit put together, it's really nice actually!" och jag - varldens storsta choklad och kak monster kan ju inte langre saga nej, och sa ja anda. HAHA. Sa nu sitter jag har PROPP MATT och forsoker att dricka upp mitt tea ocksa :P

Seriost. Jag sag nat helt knasigt idag. Nar jag hade varit in till Loughton och fyllt pa mobilen sa lamnade jag vaskan har hemma och skulle ga en lang promenad i parken nu nar det antligen ar lite upphall fran regnet, till och med solen har varit framme! Sa kommer jag till parken och ser hur himlen speglar sig pa fotbollsplan. Markligt. Tror ni inte det ar oversvamning ungefar 75% av hela "parkens" yta? HAHAHA! Sa sjukt mycket vatten, och typ 8395 fiskmasar som simma sa glatt. Det sag verkligen ut som att det blivit en sjo. Hela lekparken var ocksa under vatten, alltsa, ja. Jag gick en bit langs kanten av parken och vande och gick tillbaka uppfor en kulle, sen var jag tvungen att ga hemat, for mer kunde man inte ga for allt vatten!! Sa gick lite bland radhusen och sen gick jag hem, alldeles snopen.

Funderar pa om jag ska ga lite till, bara for gaendets skull liksom, skont att ga utan att det oser ner, men jag vet inte vart. jag gillar att ga i parken. Men far val ga mot Buckhurst hill kanske, langs rader och rader av hus, men vad trakigt :P Jaja. ska borja med att dricka upp mitt tea :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

ÅÅ vad bra att hon tar hand om dig, behåll henne!!!:)haha



Puss

2009-12-02 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0