30 seconds to mars

Aaaaah typ hela kvallen har jag lyssnat pa 30 seconds to mars. SA BRA! :) sarskilt "Attack" och "The Kill" gillar jag just nu. Sjukligt bra <3

Idag har jag varit hemma hos Thomas och dem. Det var kul. Vi ritade en massa och lekte och kollade pa Thunderbirds och gick i skogen och jag gosade massa med deras hund, som ar for sot. Och lite med deras katt, aaah myspys, ohja!! :D

Jaja nu ska jag fortsatta lyssna pa lite mer musik, msn:a och sen lasa sen sova.

Imorgon blir det London med Line! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad mysigt att du få kela med lite djur :):)



Puss

2009-12-03 @ 09:45:34
Postat av: elin teborn

ahaa såg förfrågan på facebook:) naajs

lust att ses nån daag?=)

kram

2009-12-03 @ 15:33:29
URL: http://elinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0