Papper skickade!

Har skickat iväg mina papper till au pair agenturen (Swedish Connection) häromdagen. Hoppas på att Marie därifrån ringer upp mig någon dag snart :) Can't wait tills jag ska börja välja familj, då kommer det att kännas på riktigt att jag ska verkligen iväg!

Katrin och Madde kom förbi för ett tag sen en sväng, Katrin hade fått bilder på hennes värdfamilj, guuu va spännande! Ser verkligen fram emot detta och är så glad att Katrin valde att joina mig to the UK istället för att åka till USA :)


Ett bild kollage som jag skickade med i mailet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååaahh..får en stor gråtklump i halsen..å så jäääla ont i mååågen..:( Redan separationsångest?? Men det här ska bli så spännande, så himla kul att du vågar prova aupair--i vårat England..Soo cool :)

2009-08-21 @ 08:05:01
Postat av: Din älskling

USCH!!! :'( Är såklart glad för din skull att du ska åka iväg och få göra de som du alltid velat gjort :) Men fyfan vad jag kommer sakna dig älskling!!! :'( Bara jag tänker på det så börjar jag gråta, hur ska jag någonsin kunna klara mig utan dig, du som är min solstråle i livet! <3 <3 Du som alltid får mig glad när jag är ledsen, har alltid roligt med dig ju!!! :'( :'( <3



Jag hoppas jag är välkommen hem till familjen som du ska ha, och att jag får sova där en helg, då kommer det inte gå många veckor tills jag hälsar på, de kan jag lova! <3



Massvis med pussar och kyssar, jag älskar dig min underbara lilla Tiina <3 <3

2009-08-21 @ 13:51:53
URL: http://www.limosa.se
Postat av: Tiina

Mamma: Mjo det är ju roligt och tråkigt :/ förhoppningsvis överstiger det roliga :D <3



Mattias: Kommer ju sakna dig med men liksom, vad gör man :P Mjo det hoppas jag med annars får du allt ta och bo på hotell :D <3

2009-08-21 @ 21:15:44
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Anonym

Jo klart jag kan bo på hotell, men vill ju lixom sova en natt med dig också.

2009-08-21 @ 21:21:45
Postat av: Harry Potter

Ååå jag kommer sakna ihjäl mig efter dig ;(

Vem ska jag dilla Harry Potter med lixom :O

O alla våra roliga skämt o allt som vi brukar göra, vi är ju coolast i stan nu blir jag alldeles ensammen :( O Maxen kommer sakna dig oxå.



Men tur att vi ses sen när du kan o är klar med det där, jag är stolt att du gör det här. Är bara så rädd om dig! Hoppas att allt ska gå bra på vägen ock vi kan ju bli PENPALLS!!! :D

Cool sida förresten du är så duktig:)

2009-08-22 @ 00:29:23
Postat av: Tiina

Mattias: Jag kan väl också sova på hotellet? XD



Harry Potter: Åååh jag kommer sakna dig med, bästavän <3 Du och mamma är fan mina bästa vänner, sen Katrin också ju men hon kommer ju att vara i London with me :P och såklart Matte och Gonzza haha nu blev det många bästa vänner plötsligt :P Iaf, Kommer sakna sönder efter dig Marina!! You and me the partners in crime du vet! de heliga huliganerna hahaha! Och Max Tax, den sötaste ungen i världen! I will buy him Harry Potter clothes if I find any!! Haha vi får snacka på msn och facebook om Harry Potter, fatta att jag kanske kan se honom ;O Tänk dig vilket kackel det kommer att vara mellan dig och mig när jag är hemma och hälsar på, ingen kommer att kunna vara i samma rum som oss XD

2009-08-22 @ 09:44:26
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0