Nu börjar letandet..

.. efter den perfekta familjen! Eller ja, den mest passande iallafall, min riktiga familj är ju den perfekta haha :D iallafall den bästa :)

Har pratat med Marie nyss, om mig och mina önskemål, vad jag förväntar mig och vad jag tycker och tänker om allt det här som kommer att bli mitt äventyr i London :) Pratade också om hur man ska hantera hemlängtan, saknaden och vad man ska göra för att få ut så mycket som möjligt av året i England :)

Marie skulle skicka iväg mitt brev ikväll, jag skulle fixa en liten sak bara men det har jag redan gjort haha och sen kan familjerna börja kontakta mig om de tycker att jag verkar bra :D
Ååh jag är helt till mig nu, som i extas hahaha!

Mamma kommenterade förra inlägget nyss:
Åå Tiina, it´s so exiting :) Nu händer det, nu är bollen i rullning. 
Det är så spännande, känns som att jag oxo ska iväg, hahaha.
Jag förstår du är alldeles till dig nu..hela du lyser efter samtalet.
Jag är så glad för din skull ska du veta! Min duktiga tjej,
det kommer gå jättebra därborta för dig. Sååå spännande... ;)
TACK mamma och ni andra för att ni är med och stöttar mig i detta, skulle aldrig våga utan er! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den som söker, skall fnna, hahaha...Välj med omsorg ;)

2009-08-26 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0