Nothing so far

Inte ett enda mail från någon familj har trillat ner i min Inkorg, men det är ju trots allt bara dag 1 haha. Ändå blir jag såhär "tänk om ingen vill ha mig som au pair, tänk om ingen gillar mig, tänk om jag inte kommer iväg, tänk om, tänk om, tänk om..!" jag måste sluta tänka "tänk om" hela tiden :P någon trevlig familj kommer säkerligen att gilla mitt brev och kontakta mig så småningom :)

______________________________________________________________

Svar till Carro:
Japp har gjort blogg designen själv :) Utgick från en av "designerna" här på blogg.se men har gjort om typ allting i stilmallen, la till ny header och så så att det blev som jag ville! :D Kramis

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, tänk om "om" inte fanns...Klart nån vill ha dig, du är ju oemotståndlig ;) Det kommer mailisar ska du se...

2009-08-26 @ 12:27:18
Postat av: Tiina

Haha ja det vore inte helt fel många gånger :) Haha klart jag är, jag är ju din avkomma.. HAHA :P

2009-08-26 @ 16:43:41
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

flinar opp mej Jaaah, jag är så fiiin juh ;) Och du är finare än allt bling-bling som finns...just nu gnistrar du så vackert..Kul att se dig så glad. Synd bara att du är förkyld...

2009-08-26 @ 17:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0