Meeeeeeeeh

Ingen mer familj har hört av sig till mig. Känns så jäkla tråkigt!! Vill ju ha några familjer att välja bland, dessutom är det inte säkert att jag får Familj Nr 1 ens även om jag vill för de har ju pratat med andra som vill bli au pairer också :( Idag är en SUCKSUCKSUCK dag då det inte känns bra alls. Känns som att ingen vill ha mig till England, ingen hör ju av sig eller nåt... Plus att jag är sjuk. Ont i hals, huvud och feber. Kul, kul liv.

Nej nu ska jag försöka rycka upp mig, men vill ju att det händer nånting angående det här. Det känns verkligen som att ingen vill ha mig till deras familj. hahaha. Jag är så jävla bitter idag. Tur att Swint Print är här och piggar upp mig.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Lugn gumman, lugn :) Du kommer nog få flera familje förslag ska du se! :) <3 Men förstår att du är ivrig :D lova ya <3

2009-08-28 @ 13:04:16
URL: http://www.limosa.se
Postat av: Mamma

Såååja, opp med humöret nu, snart rasslar det till i din inkorg ska du se...Marie kanske har helgledigt så det kommer på måndag, annars får du kolla om nåt "fastna på vägen"...Klart nån vill ha dig,bara de får veta att du finns ;)Ät lite choklad vettja..hahaha

2009-08-29 @ 13:17:33
Postat av: Tiina

Mjaa men det är så tråkigt när ALLA jag pratat med har fått FLERA förslag efter bara några dagar. Man känner sig rätt... oduglig, som att ingen vill ha en :( Ska vänta till måndag eftermiddag, har jag inte hört nåt mer då ringer jag till Marie och kollar om hon vet nåt jag kan göra för att få fler napp.. Ja, ska TRYCKA i mig choklad mams!! :P

2009-08-29 @ 15:11:36
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0