Familj Nr 1 - samtal

Jag har just pratat med mamman i familjen som kontaktat mig :D det var lite läskigt men det gick bättre att prata engelska än jag trodde! Hon sa till och med att jag var duktig på att prata engelska :) det här känns jättebra, familjen verkar mysig och mamman ska maila bilder på dem till mig ikväll! Spännande att se hur de ser ut! Jag har ännu inte fått några fler familjer matchningar men sa inte heller JA till den här familjen, vill ju inte stressa fram en familj utan ska vänta några dagar och se om fler förslag kommer, sen väljer jag den familj som känns bäst.

Mamma sa det nyss, att gu va konstigt! Att det där samtalet kom ända från England, London, och att den där mamman befann sig i huset där jag kanske kommer att bo och arbeta. Lite väl coolt ju?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Tiina, du är jätteduktig på att prata Engelska, stor fördel för dig!Herrejösses vad konstit det kändes, du prata med en qvinna som ska vara din "mammut" kanske..fast inte på riktigt, näpp, för det är jaaag, hahaha.Ska vi göra idag???

2009-08-27 @ 09:44:39
Postat av: Tiina

Hahah tack :) Ja eller hur, känns helskumt! Haha ja du är alltid världens bästa mams :D <3

2009-08-28 @ 10:47:59
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0